Banktechnika 2019-12-06T10:03:36+00:00

BANKTECHNIKA

Az üzletágról

A banktechnikai üzletág tevékenysége kezdetben főként egyszerűbb pénztártermi eszközök, mint pl. bankjegy- és érmeszámlálók, UV-lámpák, árfolyamkijelző táblák forgalmazása volt. A 90-es évek második felétől mindinkább a legkorszerűbb banktechnikai és bankbiztonsági berendezések értékesítése vált meghatározóvá. A bankok igényeinek megfelelően komplett megoldásokat alakítottunk ki.

A cég üzletpolitikájának megfelelően kizárólag kiváló minőségű, élenjáró technikai megoldásokat alkalmazó gyártók termékeit forgalmazzuk, filozófiánk szerint a bankok számára hosszú távú megoldást nyújtó, kiemelkedő megbízhatóságú, alacsony szervizigényű termékeket kell kínálnunk, hogy céljaik elérésben segíthessük őket.

Cégünk több éves együttműködés után 2018-ban vált NCR partnerré, hogy ügyfeleink számára továbbra is kiváló minőségű, élenjáró technikai megoldásokat alkalmazó gyártó termékeit tudjuk biztosítani. Jelenleg az NCR ATM gyártóval rendelkezünk ATM hardver támogatási, terminálszoftver támogatási, szervizpartneri szerződéssel.

A szerviz tevékenység ellátásához hotline szolgáltatást biztosítunk, a hiba bejelentéseket üzenetrögzítővel ellátott telefonon, faxon és emailben azonnal fogadjuk. Amennyiben az ügyfél az SLA-ban foglalt rendelkezésre állási időt a normál munkaidőn kívül is kiterjeszti, telefonos ügyeletet működtetünk (ez a szolgáltatás biztonságtechnikai üzletágunkban már régóta elérhető).

A szerviz tevékenység szervezéséhez a cégünknél üzemelő SAP rendszerhez kapcsolódó helpdesk rendszert fejlesztettünk ki. Valamennyi technikus szerviz gépkocsival és folyamatosan frissített szerszám és alkatrész készlettel, valamint diagnosztikai szoftverrel rendelkezik. A központi raktárban az összes Wincor Nixdorf ProCash 2xxx típushoz több száz automata javításához elegendő tartalék alkatrésszel rendelkezünk. Az NCR típusú ATM-ekhez az NCR biztosítja az alkatrészellátást.

ATM Telepítés, üzembe helyezés

ATM fizikai felkészítése, szállítási rögzítések eltávolítása, feltöltés kellékanyagokkal, perifériák tesztelése, az ügyfél megrendelésének megfelelő szoftvercsomag installálása, az ügyfél igénye szerinti konfigurációs paraméterek, IP címek stb. beállítása, az ügyfél által biztosított és letesztelt kommunikációs hálózathoz kapcsolás, hoszt kommunikáció tesztelése, titkosító kulcsok beállítása/letöltése, hoszt download, tesztelés az ügyfél által biztosított admin kártyával, teszt tranzakció végrehajtása, üzemeltetésre átadás.

Az ATM üzembe helyezése a Megrendelő kezdeményezésére, a vele egyeztetett időben történik. A régi gépeket ezzel egy időben elszállítjuk és vállaljuk azok megsemmisítését.

9x5x4 szintű szervíz szolgáltatás

A szolgáltatás az alábbi tevékenységeket tartalmazza:

  • Telefonos ügyfélszolgálat (helpdesk): munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8-17h-ig
  • Hibabejelentések fogadása
  • Hiba javítás nyomonkövetése
  • Távoli üzemeltetési tanácsadás
  • Havi riportok készítése
  • Hibaelhárítás: munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8-17h-ig, pénteken 8-14:30-ig
  • Helyszíni megjelenés: a hibabejelentéstől számított 4 munkaórán belül
  • Hibaelhárítás: A bejelentéstől számított 8 munkaórán belüli hardver és szoftver helyreállítás
  • Hibamegelőzés
  • Megelőző karbantartás: évi 2 alkalommal